پلاستيک شيرينگ
نوشته شده توسط : tavassoli

پلاستيک شيرينگ

پلاستيک شيرينگ یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین محصولات در ضمینه بسته بندی و محافظت از محصولات نایلون شرینگ می باشد. اکثر صنایع برای محافظت از محصولات خود از این نایلون استفاده می کنند. این نایلون از پلی اتیلن تولید می شود و نسبت به دما حساس است و در مقابل حرارت قابل انعطاف می باشد و خاصیت شکل پذیری دارد.

 

https://baharanchap.com/

پلاستيک شيرينگ

نایلون های شیرینگ در دمای بالا نرم و انعطاف پذیر می شوند و به راحتی محصول مورد نظر را احاطه می کند. از آنجایی که حجم و اندازه محصولات مختلف متفاوت می باشد نایلون بسته بندی شیرینگ در ابعاد و اندازه های مختلف بنا به سفارش مشتری تهیه و تولید می شود.

[caption id="attachment_4703" align="alignnone" width="300"]پلاستيک شيرينگ پلاستيک شيرينگ[/caption]

نایلون های بسته بندی شیرینگ

نایلون های بسته بندی شیرینگ (شرینک) در لایه های مختلف تولید می شود که همانند هر لایه پوششی دیگر، به هر میزان که تعداد لایه ها بیشتر باشد نایلون شیرینگ از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می شود . ضخامت نایلون های شیرینگ می تواند بین 15 تا 300 میلی متر می باشد.

 

https://baharanchap.com/%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%8a%da%a9-%d8%b4%d9%8a%d8%b1%d9%8a%d9%86%da%af/

مشخصات نایلون شیرینگ

  1. عرض نایلون شیرینگ در حدود 5 سانتی متر الی 6 متر می باشد
  2. دارای ضخامت تک لا و دولا
  3. مشتری می تواند متراژ خواسته خود را سفارش دهد
  4. این نوع از نایلون ها قابلیت چاپ را دارند.
  5. همچنین انعطاف پذیری عالی دارند.
  6. قابلیت استفاده بادستگاه های تمام اتوماتیک , نیمه اتوماتیک و دستی

خصوصیات نایلون شیرینگ

  • یک مانع بسیار خوب در برابر نفوذ نور خورشید می باشد.
  • سبک بودن یکی از بهترین خصوصیات آن میباشد.
  • نایلون شیرینگ وقتی به دمای 160 الی 220 برخورد می کند تغییر شکل میدهد و خواهد توانست به خوبی از محصول محافظت کند.
  • نایلون شیرینگ در ابعاد گوناگونی تولید می شود.
  • نایلون شیرینگ همچنین قابلیت رنگ بندی دارد.
  • نایلون شیرینگ قابلیت تولید در ضخامت سفارشی است.

موارد استفاده از نایلون شیرینگ

پلاستيک شيرينگ از نایلون شیرینگ در صنعت های مختلف استفاده می شود برای مثال در صنعت کاشی و سرامیک , نوشابه و آب معدنی , قوطی های مواد غذایی و لبنیات , شیشه های سکیوریت , آجر , پشم شیشه و قطعات خودرو و… استفاده می شوند.

شیرینگ ساده

یکی از ابزارهای ساده بسته بندی که بسیار رایج و کاربردی است بسته بندی به وسیله نایلون شیرینگ می باشد که غالباً به منظور بسته بندی چنیدن محصول مشابه پلاستيک شيرينگ در یک پکیج و برای محافظت از آن و جابجایی ساده از آن استفاده می شود .

نحوه نگهداری از نایلون شیرینگ

رول های نایلون شیرینگ برای جلوگیری از تغییر شکل باید به صورت افقی قرار داده شوند. پلاستيک شيرينگ حدالمکان باید در مکان سقف دار نگهداری شود تا نور مستقیم آفتاب به آن نتابد تا از تخریب نوری نگهداری شود .

شیرینگ ساده

امروزه شیرینگ ساده به علت انعطاف پذیری بسیار بالا ، مقاومت خوب ، سبکی و قیمت مناسب در صنعت بسته بندی بسیار پرکاربرد است پلاستيک شيرينگ و از آن جهت بسته بندی محصولات مختلفی مانند قوطی ها ، بطری ها ، کنسرو ها و غیره از آن استفاده می شود .

خصوصیات بارز نایلون شیرینگ

از خصوصیات بارز نایلون شیرینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر ساییدگی
  • دارای خاصیت الاستیسیته یا انعطاف پذیری
  • مقاوم در برابر انواع چربی
  • مانع در مقابل نفوذ گرد و غبار و ذرات معلق موجود در هوا
  • مانع در برابر نفوذ و گسترش رطوبت
  • سبک
  • مقاومت خوب در مقابل ضربه

پلیمر پلاستیکی

نایلون شیرینگ نوعی پلیمر پلاستیکی شکل است که به تغییرات درجه حرارت حساس بوده و در دمای 160 تا 220 درجه سانتیگراد تغییر شکل می دهد. این نایلون از یک پلی اتیلن با چگالی کم به نام LDPEL ساخته شده است. پلاستيک شيرينگ به طور کلی نایلون در سال 1935 توسط شخصی به نام والاس کاروترز آن هم به طور تصادفی کشف شد.

معنای لغوی نایلون شیرینگ

کلمه Shrink به معنای کشیده شدن می باشد و در واقع به معنای بسته بندی از طریق کشیدن نایلون به دور کالا می باشد. پلاستيک شيرينگ عبارت دیگری نیز در اینجا کاربرد دارد با عنوان “Shrink Pack” که در واقع به نوعی از بسته بندی گفته می شود که پوششی شفاف و نازک که همان نایلون شیرینگ می باشد

توليد شيرينگ

این که چه مقدار پلاستیک مصرف شود و یا حرارت به چه میزانی و چه مدتی به محصول بتابد، همگی توسط هدایتگر دستگاه شیرینگ پک انتخاب می شود. پلاستيک شيرينگ به دستگاه های بزرگ که دارای کوره های بزرگ هستند، شیرینگ پک تونلی گفته می شود.

بسته بندی کالا با نایلون شیرینگ با استفاده از دستگاه شیرینگ پک

بله، برای بسته بندی کالای مورد نظر باید از دستگاه شیرینگ پک استفاده کرد. دستگاه این گونه کار می کند که محصول یا کالای مورد نظر با کمک نوار نقاله، پلاستيک شيرينگ داخل کوره دستگاه شیرینگ می شود سپس مقداری از فیلم شرینک، دور محصول قرار می گیرد.

چاپ شيرينگ حرارتي

در داخل کوره، پلاستیک مورد نظر برای بسته بندی حرارت می بیند تا پخته و نرم شود. پلاستيک شيرينگ در قسمت پایانی کوره، فن های خنک کننده قرار گرفته اند تا باعث ورود هوا به داخل بسته ها شوند تا پلاستیک دور محصول خشک و نهایتا منقبض شود و به خوبی محصول را بسته بندی کند.

کاربرد نایلون شیرینگ

در مورد کاربرد نایلون شیرینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قرار دادن محصولات کنار هم مانند بسته بطری های دلستر
  2. مانع ورود رطوبت، خیسی و نم به داخل محصولات
  3. داشتن پوششی نازک و شفاف به منظور نمایش دادن جلوه محصولات داخل بسته بندی
  4. مقاوم در مقابل ضربات به خصوص هنگام جابجایی
  5. محافظ قوی در مقابل آلودگی، این مورد در صنایع بهداشتی و غذایی اهمیت فراوان دارد

چاپ ليبل شيرينگ حرارتي در تهران

این نایلون ها که در صنایع مختلف مانند غذایی، خانگی، ماشین آلات، آرایشی و بهداشتی کاربرد دارند بسته به جای استفاده و سفارش مشتری، حجم، طول و عرض آن متغیر است. پلاستيک شيرينگ به طور کلی این نایلون ها در دو مدل تولید می شوند؛ تک لایه و چند لایه.

کاربرد نایلون شیرینگ در صنایع مختلف

پلاستيک شيرينگ برای اینکه بدانید کاربرد نایلون شیرینگ در صنایع مختلف چیست، با ما همراه باشید.

  • در قطعات خودرو به دلیل مقاومت بالا در مقابل سایش
  • شیشه، آجر، کاشی و سرامیک
  • کارتن
  • صنایع غذایی
  • صنایع خانگی
  • صنایع ساختمانی
  • درب های آسانسور

نحوه نگهداری از نایلون شیرینگ

  • به منظور حفاظت لوله مقوایی، آن ها را از رطوبت دور نگه دارید. بهترین مکان، جای خشک می باشد.
  • جهت جلوگیری از نفوذ و تابش نور خورشید به آن ها، نایلون ها را در مکان سقف دار قرار دهید.
  • رول ها را به صورت افقی قرار دهید تا دچار تغییر شکل یا مخروطی شدن و سر خوردن نشوند.
  • حرارت را در زمان استفاده نایلون ها تنظیم کنید به عبارتی دیگر از سوختن آن ها یا ذوب شدن بیش از حد آن ها جلوگیری کنید.
  • برای بسته بندی محصول، عرض مناسب را انتخاب کنید تا از ضایعات و هدر رفت بیش از حد جلوگیری کنید.

صنعت بسته بندی

نایلون ها از جمله متریال هایی هستند که به دلیل برخورداری از ویژگی های ایده آل، در صنعت بسته بندی جایگاه ویژه ای دارند. پلاستيک شيرينگ یکی از پرکاربردترین انواع نایلون که برای بسته بندی نهایی محصولات و تولیدات کارخانه ها و کارگاه ها استفاده می شود، نایلون شیرینگ است.

روکش شیرینگ

نایلون شیرینگ یا روکش شیرینگ یک لایه نازک پلاستیکی است که برای بسته بندی کالاها توسط گرما به کار می رود. موقعی که این نایلون نازک به دور محصول قرار می گیرد و به وسیله دستگاه شیرینگ پک به آن حرارت داده می شود، پلاستيک شيرينگ به صورت یک بسته بندی نایلونی بسیار سفت و محکم به لایه بیرونی محصول بسته بندی شده می چسبد.

تفاوت شیرینگ و استرچ پالت بند

فیلم استرچ در مقایسه با فیلم شیرینگ از نظر ضخامت نازک تر و مقداری شفاف تر است. همچنین به نایلون استرچ حرارتی دمیده نمی شود و مانند نایلون شیرینگ در کوره پخت قرار نمی گیرد و فقط با کشیده شدن دور کالا را محصور می نماید. ناگفته نماند که پلاستيک شيرينگ فیلم های دستگاه استرچ پالت تنها به صورت رولی هستند

کاربرد نایلون شیرینگ

از نایلون شیرینگ غالبا به منظور بسته بندی چندین محصول مشابه در یک پکیج استفاده می شود پلاستيک شيرينگ و به همین دلیل آن را نایلون شیرینگ پک نیز می نامند. شیرینگ پک کردن بطری های آب معدنی، نوشابه و دیگر نوشیدنی ها از رایج ترین موارد کاربرد این نوع نایلون است که حتما چنین بسته بندی هایی را در سوپرمارکت ها و فروشگاه ها دیده اید.

پلاستيک شيرينگ مشهد

بسته بندی کاشی و سرامیک، قوطی های کنسرو و مواد غذایی، شیشه های سکوریت، آجر، پشم شیشه، قطعات خودرو و… از دیگر موارد کاربرد این محصول هستند. پلاستيک شيرينگ شیرینگ پک کردن باعث می شود تا از ورود گرد و غبار و هر گونه آلودگی به درون کالاهای مورد نظر جلوگیری شده و حمل و نقل آن ها آسان تر شود.

قيمت چاپ ليبل شيرينگ

از نایلون های شیرینگ همچنین می توان در اندازه های عظیم به طور پالتی به منظور بسته بندی محصولات بزرگ استفاده کرد. البته در این حالت لازم است تا چندین لایه به دور محصول پیچیده شود تا مقاومت آن در برابر وزن محصول افزایش یابد. پلاستيک شيرينگ هرچه قدر میزان ضخامت این نایلون بیشتر باشد مقاومت و محافظت از محصول افزایش می یابد.

قیمت نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ هزینه بالایی ندارد و شما می توانید در صنایع کوچک و تقریبا بزرگ از این نایلون برای بسته بندی محصولات خود با هزینه ای مناسب استفاده کنید. البته برخی از شرکت هایی که در زمینه فروش نایلون شیرینگ مشغول به فعالیت می باشند، از فروشندگانی هستند که به صورت واسطه ای فعالیت می کنند و پلاستيک شيرينگ این موضوع باعث می شود تا قیمت تمام شده این محصول برای مشتری افزایش یابد.

شرینگ پک چیست؟

پلاستيک شيرينگ بسته بندی نهایی یا پکیج کردن تعدادی کالا با استفاده از نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ روده ای

فیلم های شیرینگ به صورت رول های ساده یا روده ای، بغل باز و تک لا تولید می شوند که در این مطلب هدف ما معرفی رول شیرینگ روده ای می باشد. پلاستيک شيرينگ نایلون شیرینگ روده ایی از جمله نایلون های حرارتی است که برای بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. این نایلون با حرارت حدود ۱۶۰ الی ۲۲۰ درجه سانتی گراد منقبض شده و روی محصول فیکس می شود.

کاربرد و موارد استفاده از شیرینگ

کاربرد نایلون شیرینگ، پک کردن کالاها در کنار یکدیگر در آخرین مرحله از فرآیند بسته بندی است. پک های آب معدنی، نوشابه، کتاب و… نمونه هایی از کاربرد این محصول در بسته بندی کالاهاست. پلاستيک شيرينگ این نوع نایلون در صنایع مختلفی کاربرد دارد. برای مثال، بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی قطعات بخشی از موارد کاربرد شیرینگ حرارتی را در صنعت نشان می دهد.

چاپ فیلم شیرینگ

نایلون بسته بندی شیرینگ ضمن محافظت از محصول، یک پکیج زیبا و شکیل را هم برای آن ایجاد می کند. لذا یکی از خدمات ما در مجموعه وزین پلاست، پلاستيک شيرينگ چاپ بر روی انواع نایلون شیرینگ می باشد که بتوان از این طریق جلوه خاصی به محصولات شرکت های تولیدی داد. این کار در واقع نوعی تبلیغات بصری محصوب می شود و تبلیغات هم تاثیر مستقیمی در فروش محصولات و دیده شدن خدمات دارد.

[caption id="attachment_4705" align="alignnone" width="300"]چاپ فیلم شیرینگ چاپ فیلم شیرینگ[/caption]

آیا می توان از این نایلون برای بسته بندی محصولاتی با ابعاد بزرگ استفاده کرد؟

بله، از نایلون های شیرینگ می توان در اندازه های عظیم به طور پالتی به منظور بسته بندی محصولات بزرگ استفاده کرد ولی در این حالت چندین لایه باید پلاستيک شيرينگ به دور محصول پیچیده شود تا مقاومت آن افزایش یابد.

دلایل استفاده شیرینگ پلاستیک حرارتی

به دلیل اینکه جنس بسته بندی بسیاری از محصولات مقوا، کاغذ یا چوب می باشد.اگر چه وزن بسته بندی هایی از این قبیل سبک می باشد و هزینه جابجایی را کاهش می دهد. پلاستيک شيرينگ اما در هنگام انبار داری به مشکلاتی برخورد می کند. که از جمله این مشکلات این است که به آسانی نم کشیده و باد می کنند.

تفاوت نایلون شیرینگ با POF و PVC

بسته بندی با شیرینگ pof و pvc که ضخامت کمتری دارند بیشتر به عنوان یک روکش روی بسته بندی استفاده می شود پلاستيک شيرينگ ( همانند روکش پاکت سیگار یا بطری های آبمیوه و یا بسته بندی های بیسکویت و بسته 6 تایی چسب های نواری )

انواع پلاستیک حرارتی شیرینگ

اگر توجه کرده باشید در فروشگاه های مواد غذایی پک های آب معدنی 6 تایی را که با نایلون شیرینگ بسته بندی شده اند را دیده اید.این نوع شرینک جزء نایلون وکیوم حرارتی نوع اول می باشد. پلاستيک شيرينگ که برای برای بسته بندی موارد تولیدی استفاده می شود. مانند مثالی که در بالا گفته شد.نوع دوم شامل نایلون کوچک شونده حرارتی کیسه ای است.

شیرینک pof

در واقع باید گفت که پلی الفین (pof) ارتقا یافته پی وی سی می باشد که درای جنسی نرم با انعطاف پذریی بالا ، شفافیت بالا و چاپ پذیری بهتر اما نازکتر می باشد. پلاستيک شيرينگ فیلم پلی الفین(pof) هیچ گونه مواد شیمیایی و بوی نامطبوع ندارد.

شیرینک pvc

شرینک پی وی سی جنسی خشک و انعطاف پذیری پایینی دارد. پلاستيک شيرينگ اغلب بعنوان یک لایه محافظتی در مقابل گرد و غبار برای محصول مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین باید گفت که پی وی سی بدلیل داشتن مواد شیمیایی و بوی نامطبوع در تماس با مواد غذایی قرار داد.

روش های مختلف بسته بندی به صورت شیرینگ پک

روش کار با رول های روده ای یا ساده به این صورت است که فرد ابتدا به اندازه ابعاد محصول از رول می برد و پس از بستن سر و ته کار، قطعه را داخل دستگاه شیرینگ قرار می دهد تا به واسطه حرارت دستگاه، پلاستيک شيرينگ نایلون به دور قطعه جمع شده و فرم آن را می گیرد. در مصارف خانگی می توان با سشوار یا دستگاه های حرارتی برقی به بسته بندی لوازم با استفاده از این نایلون بپردازید.

دستی

اولین روش استفاده از دستگاه شیرینگ پرتابل (مشابه دستگاه سشوار خانگی) پلاستيک شيرينگ جهت استفاده در منزل و صنایع کوچک و قطعات خیلی بزرگ که قابلیت ورود به کابین و تونل شیرینگ را نداشته باشند انجام می شود.

نیمه اتومات

پلاستيک شيرينگ بوسیله کابین شیرینگ جهت استفاده نیمه صنعتی در صنایع کوچک و قطعات سبک با تیراژ تولید کم

تمام اتومات

پلاستيک شيرينگ بوسیله تونل شیرینگ در صنایع بزرگ و تیراژ تولید صنعتی بالا و قطعات سنگین و حجیم

ویژگی‌های دستگاه های شرینک پک

  1. قابلیت اتصال چند دستگاه دوخت به دستگاه تونل حرارتی در بعضی از مدل‌ها
  2. ساده بودن طرز کار و نیاز نداشتن به اپراتور متخصص
  3. توانایی دوخت زدن و بسته بندی بین 200 تا 700 عدد محصول در ساعت
  4. توان مصرفی 0.8 تا 12 کیلو وات
  5. رنگ الکترواستاتیک و ضد ضربه
  6. سهولت در جابه‌جایی
  7. نظافت آسان

مواد پلیمری

یکی دیگر از محصولات پرکاربردی که از مواد پلیمری ساخته می‌شود، نایلون شیرینگ است. نایلون شرینک بسته‌بندی که در بین مصرف‌کنندگان به اشتباه با نام نایلون شیرینگ شناخته می‌شود، پلاستيک شيرينگ می‌تواند به گونه‌ای ساخته شود که از هر دو جهت جمع شود.

خرید و قیمت نایلون‌ شیرینگ

امروزه استفاده از خرید و قیمت نایلون‌ شیرینگ برای بسته‌بندی محصولات تولیدی طرفداران زیادی میان صنایع مختلف پیدا پلاستيک شيرينگ کرده‌است که دلیل آن شفافیت، استحکام ، ارزانی و سهولت کاربرد نایلون شیرینگ (نایلون شیرینگ) است.

نایلون

این نایلون ها ظاهری شفاف و ساده و از همه مهم‌تر مقاوم در برابر ضربه و پارگی هستند، از دیگر مشخصات این نایلون می‌توان به ۵ لایه بودن آن، ابعاد‌های مختلف، پلاستيک شيرينگ قدرت جمع شوندگی مناسب؛ اشاره کرد. کاربرد های آن در صنعت بسته بندی پلاستیکی، به پوشش یا نگه داشتن بطری های آب معدنی، باکس های نوشابه، باکس های آبمیوه که درون جعبه هستند

نحوه استفاده و نگهداری از نایلون شیرینگ بسته بندی

نایلون شیرینگ بسته بندی باید در مکان های خشک نگهداری شود و به دور از رطوبت قرار گیرد.
نایلون های شیرینگ نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار گیرد.
به هنگام استفاده، دمای دستگاه را به نحوی تنظیم کنید که رول های پلاستیکی شیرینگ را ذوب نکند.

چاپ ليبل شيرينگ ديجيتال

این نوع بسته بندی معمولا برای محافظت از یک محصول در برابر گرد و غبار یا هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد یا کالاهای کوچک‌تر را به طور محکمی با هم ترکیب می‌کند. همچنین می‌تواند محصولات را روی پالت بپیچد، هرچند این کار چندان متعارف نیست. این بسته بندی به طور گسترده‌ای برای پوشاندن مواد غذایی استفاده می‌شود. پلاستيک شيرينگ به عنوان مثال پنیر، گوشت و سبزیجات، انواع بطری‌ها و..

معایب

معایب دیگری مانند کیفیت پایین تولید نایلون شیرینگ را شامل می‌شود، که اگر با مواد اولیه درجه دو ساخته شود کیفیت آن پایین می‌آید، و کیفیت خوبی که با مواد اولیه درجه یک ساخته می‌شود را دیگر ندارد. پلاستيک شيرينگ همچنین با انواع روش چاپ، بر روی‌ نایلون ها قیمت نایلون شرینگ را پایین می‌آورند.

انواع شیرینگ پلاستیک حرارتی بسته بندی

رول‌های نایلون شیرینگ را روی هم تلمبار نکنید به این دلیل که اگر مدت زیادی بی‌استفاده بمانند، لوله مقوایی درون آن‌ها دچار تغییر شکل می‌شود. لوله‌های مقوایی داخل آن‌ها در صورتی که تغییر شکل دهند، استفاده از رول را در داخل دستگاه با مشکل رو به رو می‌کند. پس از آن‌ها به درستی مراقبت کنید. پلاستيک شيرينگ نکته دیگر برای حفاظت از مقواها این است که مطلقا رول‌ها را در معرض رطوبت قرار ندهید.

[caption id="attachment_4704" align="alignnone" width="300"]انواع شیرینگ پلاستیک حرارتی بسته بندی انواع شیرینگ پلاستیک حرارتی بسته بندی[/caption]

فیلم شیرینگ پلی الفین (POF)

این فیلم از مواد پلی‌اتیلن سبک در عرض و ضخامت مختلف به صورت رول تولید می‌شود. پلاستيک شيرينگ Pof مخفف polyolefin می‌باشد. که کاملا بهداشتی است. و نسبت به شیرینگ pvc نرم‌تر است.و برای موارد بهداشتی که با موادغذایی ارتباط مستقیم دارد استفاده می‌شود.

فیلم پلی وینیل کلرید – شیرینگ پی وی سی (PVC)

از این فیلم برای محصولات صنعتی مثل پلاستیک قطعات الکترونیکی استفاده می‌شود.قابلیت نفوذ ناپذیری مزیت این فیلم می‌باشد. پلاستيک شيرينگ دمای لازم برای عمل شیرینگ برای فیلم PVC دمای بالای ۲۰ درجه سانتی گراد می‌باشد.از این رو بایستی در دمای پایین ۲۰ درجه نگهداری شود.

فیلم پلی اتیلن(PE)

پلی اتیلن، نوعی پلی اولیفین و یک تکه مونومر است که با افزودن اتیلن در فرایند پلیمری تشکیل می‌شود. پلاستيک شيرينگ تولیدکنندگان از فیلم PE در چندین شکلِ بسته‌بندیِ محافظ و انعطاف‌پذیر از جمله بسته‌بندی استرچ و شرینک استفاده می‌کنند که برای هر کدام متفاوت عمل می‌کند.

خرید و استفاده از نایلون شیرینگ

شیرینگ پلاستیک حرارتی یکی از ملزومات بسته‌بندی می‌باشد. که استفاده از آن هم باعث زیبایی در بسته‌بندی محصول و هم باعث محافظت از محصولات می‌شود. پلاستيک شيرينگ زمانی که محصولات به صورت منظم کنار هم به صورت چند تایی (برحسب دلخواه) قرار گرفت شیرینگ پلی الفین را به دور محصولات پیچیده می‌شود.

از ویژگی های گونی لمینت

  1. انعطاف بالا هنگام جابجایی اجسام سنگین
  2. مقاومت در برابر نفوذ حشرات
  3. استحکام بالا در برابر برخورد با اجسام تیز و برنده
  4. عمر نسبتا طولانی تر نسبت به گونی های پلاستیکی ساده
  5. قابلیت چاپ روی گونی های پلاستیکی لمینت شده
  6. قابلیت بازیافت به دفعات مختلف




:: برچسب‌ها: قیمت پشت چسبدار , لیبل پشت چسب دار رولی , لیبل پی وی سی شیرینگ , لفاف ساشه بسته بندی , ساک دستی نایلونی , گونی لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: